תכנית תזונה ובריאות

התכנית כוללת

    1. בוקר של בריאות – אחת לחודש נעשה בוקר של בריאות, שיכלול: בר מיצים סחוטים טרי, בר של שייקים וסמודיס שנותנים אנרגיה למשך כל היום, בר בריא מתוקים מחומרי גלם טבעיים בלבד, מוזלי -בר ועוד.
    2. מגוון הרצאות
      ● כביש 40 צפון – מיועד לנשים שחצו את גיל ה-40 ומעוניינות לדעת יותר על תזונה המתאימה, הרגלי חיים, תוספי מזון ועל איך עושים את זה נכון.
      ● שולחן האוכל המשפחתי – הרצאה בנושא הארוחות המשפחתיות שמהוות במאה ב-21 את "מדורת השבט המשפחתית". איך להרכיב אותה, איך נתמודד עם סרבנות אכילה / אכילה בחשאי / קניות נכונות לכל המשפחה.
      ● סיור קניות בסופר – מפגש שיתקיים בסופר מרקט אמיתי, בשעות הערב באמצע השבוע או ביום שישי בבוקר. מאפשר לימוד חוויתי מה עגלת הקניות האידאלית עבורי ועבור משפחתי, מהם המוקשים התזונתיים והשיווקים שנמצאים בסופר ואיזה מזונות כדאי לאמץ, מפגש של חוויה, לימוד והרבה שיעורי בית.
    3. תזונה אישית – ייעוץ תזונתי פרטי לכל משתתף
      ● תוכנית ליווי תזונה אישית במקום העבודה, במהלך הליווי האישי ניתן תפריט בהתאמה אישית ומעקב שבועי. התוכנית מאפשרת השגת מטרות אישיות כגון הפחתה במשקל ומתן מענה תזונתי לבעיות בריאותיות כגון סוכרת/ היפרליפידמיה/ מחסור תזונתיים/ מנותחים בריאטריים/ הריון בסיכון גבוה

בסיום התכנית יהיו למשתתפים הכלים והידע בנושאים הבאים:

  • עירנות לחומרי הגלם מהם מורכבת התזונה שלנו
  • מודעות להרגלי התזונה הנדרשים לשמירה על אורח חיים בריא
  • מודעות לצרכים השונים של בני הבית – נשים, גברים, ילדים
  • מודעות לפער שבין שיווק ותזונה, ויכולת לקרוא באמת מה כתוב ברשימת המרכיבים על המוצר

הערות:

התכנית מודולרית וגמישה
ניתן לבחור בשילוב של קורסים, סדנאות, הרצאות ובתכניות הליווי הפרטניות.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם